Escola Bressol Eina
Escola Bressol Eina

Quines són les principals estratègies per afavorir l'aprenentatge?

EL JOC:

És l'eina més important de l'escola bressol, ja que, des de que el nen o nena neix, utilitza aquest mitjà, per anar madurant i elaborant el concepte d'ell mateix i del món que l'envolta.

L'OBSERVACIÓ, LA MANIPULACIÓ I L'EXPERIMENTACIÓ:

L'infant té un gran interès per explorar l'entorn, per veure-ho tot, per tocar-ho tot, i d'aquesta manera va coneixent el medi i interactuant amb ell. Per afavorir això, l'escola

li proporcionarà el màxim possible de materials i situacions, tant a dins com a fora de l'escola (sortides, excursions, etc.).

L'escola Eina ofereix la possibilitat de fer un curset de piscina, tots els dijous a la tarda.

Una vegada per trimestre es fa una sortida al teatre i al llarg de tot el curs es fan diferents sortides: al bosc, a la granja, a l'aeroport, a la fundació Miró... i com a cloenda marxem de colònies 2 dies amb els nens i nenes més grans de l'escola.

L'AFECTIVITAT:

Totes les persones que estem en contacte amb el nen i la nena intentem establir una bona relació afectiva i estimuladora per tal de proporcionar seguretat i alegria, i ajudar-lo a créixer i compartir.

Cal que siguem capaços de crear un clima de serenor, de pau i, alhora, motivador.

Versión para imprimir | Mapa del sitio