Escola Bressol Eina
Escola Bressol Eina

Les nostres instal·lacions

L'escola bressol Eina és un edifici d'una sola planta. Té quatre classes, totes elles molt assolellades, un pati, una sala polivalent, la cuina, un lavabo, un rebedor i un espai, a peu de carrer,  per als cotxets. .

• CLASSES

Totes les classes estan distribuïdes en diferents racons:

• Racó manipulatiu.
  • Racó d'experimentació.
  • Racó de joc simbòlic.
  • Racó motòric.
  • Racó de lectura de l'imatge.
  • Racó de relaxació.

•  1 classe de lactants:  amb sortida directe al pati. Un dormitori, pel descans dels nens i les nenes, i una zona reservada a l'higiene amb una taula de canvi i casillers individuals per a cada nen i nena.
  • 1 classe de caminants (1-2 anys): amb una zona reservada a l'higiene amb una taula de canvi. Té una pica i a més a més uns casillers individuals per a cada nen i nena.
  • 2 classes de maternals (2-3 anys): una de les quals té sortida directe al pati. Aquesta classe té lavabo a dins, amb dos vàters i dos piques, a més a més d'una taula de canvi. També té uns casillers individuasl per nen i nena. L'altra aula de 2-3 anys té el lavabo fora de la classe, amb quatre vàters, tres piques i una taula de canvi.

• EL PATI

El pati de la nostra escola té 200 m2. És un espai mol t ampli i també molt assolellat on els nens i nenes tenen al seu abast diferents joguines per desenvolupar la motricitat.

• SALA POLIVALENT

A la sala polivalent trobem la biblioteca de l'escola. Aquest espai moltes vegades és el punt de trobada de tots els nens i nenes de l'escola, on es realitzen diferents activitats. A més a més hi trobem un tobogan.

Versión para imprimir | Mapa del sitio